Yaşasın Yaşam ARTVİN-RİZE

Yaşasın Yaşam Bisikletle Türkiye Kıyıları Turumun Görsel Rotası

(Turkey Coast tour of my visual route)

ARTVİN_____

22 saatlik kocaman bir otobüs yolculugunun ardından, Turumun bir kısmına katılan dostum Furkan ile beraber Hopa’ya varmak üzereyiz,yağmur yağıyor.

(22-hour bus ride after a big, Participating in a part of my tour mate with Furkan are about to arrive in Hopa. And raining)

Büyük yolculuğa başlamak için son hazırlıkları yapıyoruz.

(Final preparations for starting a great journey we do.)

Hopa’dan Sarp sınır kapısına doğru yol alıyoruz.Henüz turun başlangıç noktası olan Türkiye-Gürcistan sınır kapısı Sarp’a varmış degiliz ama o kadar mutluyuz ki, buraya gelmek bile bir başarı diye düşünüyoruz.

(Sarp border gate are the way to Hopa. The starting point of the tour, the Turkey-Georgia have not had to Sarp border gate but I think to come here even a success.)

Yoldan kareler…

(Road frames…)

17 km sonra Sarp sınır kapısındayız…

(17 km after the Sarp border are gate …)

Artık resmi olarak tura başladık, ilk pedalla birlikte başlıyorum şarkıya ‘Kazım Koyuncu-Ella Ella’

(Now, the tour officially started, the first pedal I start with the song ‘ Kazım Koyuncu- Ella Ella)

Hayatımda görecegim en şiddetli yağmur başlamak üzere, biz hala kendimizi çukurovada sanarken, öyle bir yağmur indiriyor ki… Yağmurun gelişini görüyorsunuz, biz tam içine gidiyoruz, korkutucu.

(Rate the most severe storm in my life I will see, we still think ourselves in Çukurova, says so much oil rain…  Do you see the rain coming, we’re going into full, frightening.)

Otel bulamıyoruz, sırılsıklam oldugumuz için otel sahipleri pek sıcak bakmıyorlar bize, tabi çamurlu bisikletlerde var.Tesadüfen Amerika’lılarla tur yapan Muğla’lı bisiklet dostlarıyla karşılaşıyoruz.Bize resmen sahip çıkıyorlar, ögretmen evine ucuz yollu girdiriyorlar bizi.Çok şanslıyız onları tanıdıgımız için.Bu fotograf kuru,sıcak odamızdan 🙂

(Do not find the hotel, we are soaking wet and very hot hotel owners do not look at us, muddy bicycles are subject to.Living in an American tour which incidentally Muğla are faced with a bicycle-friendly. Are officially out of us, teachers cheap way to enter the house us. We are very lucky we knew için.This photograph them dry, warm room from our.)

Sabah giyinip kuşanıyoruz kahvaltıya çıkıyoruz.Amerikalı bisiklet severlerden biri bizimle tanışmak istiyor, çatpat konuşuyoruz bi de fotograf çektiriyoruz.

Yola düşmek zamanı 🙂

Heycanla,yeni yerler görmek umuduyla Hopa’dan çıkıyoruz…

Arhavi’ye giriyoruz…

Şu sadelige bakar mısınız? Şahsen ben hala ordayım 🙂

Çaykur.

Sivilde Gazeteci olan asker abi, bize eskortluk yapıyor bir süre 🙂 teşekkür ederiz.

Bu kareyi gördükden sonra ‘burda doğmalıymışım’ diyorum.

Çalışkan Karadeniz İnsanı,

Artvin’den son kare ‘KARADENİZ KADINI’

MUTLUKALIN…

RİZE___

Rize’nin ilk ilçesi Ardeşen’e giriyoruz…

Ardeşen’ de Harika bir balık buğulama yiyoruz… 4 balığın karışımı varmış içinde.

Ardeşen sokaklarından…

Ardeşen’de polis abilerin bi çayını içiyoruz, ardından meyve de ikram ediyorlar… Sonra yolumuza koyuluyoruz…

Yol boyunca eşşiz manzaralar ve Karadeniz müzigi…

Pazar tüneli.

Rize’ye giriyoruz sonunda…

Rize il Trafik bölgede konaklamak için izin alıp, polis abilerin lojman tekliflerini kibarca reddediyoruz.Çadırımızı kuruyoruz.

Sabah fotoğraf çekmeyide unutmuyoruz… Neşemiz yerinde.

Trabzon’ a doğru ilerliyoruz…

Bu turun amaçlarından birisi de, her ilden hatıra niteliginde toprak örnegi almaktı.Suan o işi yapaken görüyorsunuz beni…

En sevdigim karelerden bitanesi… Bu teyze ile birde röportaj yapmışım ki sormayın gitsin, harikaydı.

Rize’den son kare…

MUTLUKALIN…

“Yaşasın Yaşam ARTVİN-RİZE” için 3.734 yanıt

1. feyyazcım,gezini yeni takip etmeye başladım.yorumlar ve fotolar çok güzel.takipteyim….

2. Merhaba Feyyaz Bey, Gözne’deki çay bahçesine asılmış olan bir duyurudan yaptığınız Türkiye Sahilleri Turunu okumuş ve tabii imrenmiştim. Tebrik ederim. Tesadüfen bugün bu gezi anılarınıza rastladım ve ilgimi çekti. Ben de Mersin’de yaşıyorum. Bisiklet sevdalısıyım. Fırsat buldukça şehir içinde veya dışında bisiklet sürüyorum. Bir fırsat olursa tanışmak isterim belki birlikte pedal basabiliriz. İyi günler. ASÖ.

3. Feyyazcim,

Upuzun kiyi turunun kisa da olsa bir kismi benim ilk uzun tur tecrubem ile kesistigi icin yazini okuyunca cok heyecanlandim.. Farkli gozlerden ayni yerler…

Bu sefer ayni yollardan beraberce gecmek dilegi ile…..